Меню KDT
МЕНЮ

logo.png?_=1515608258


"№21 орта мектеп" КММ
  • kz
  • ru
  • en
  • Ата-аналарға ақпарат

    Сіздің балаңыз 5-сыныпқа көшті ме? Өте жақсы! Енді ол үшін мектеп өмірінің жаңа тартымды сатысы басталады.

    Баланың бастауыш мектептен орта буынға ауысуымаңызды кезең. Ол оған психикалық әсершіл жүктеменің қосылуымен, өзіндік дәрежесіне талаптардың артуымен, физиологиялық өзгерістермен байланысты. Мұның бәріСіздің бесінші сынып психикасы үшін елеулі сынақ. Бесінші сыныпқа бейімделу тек «мұғалім-ата-ана» одағы кезінде тиімді болуы мүмкін.

    Сіздерге, құрметті ата-аналар, қатысты, қаншалықты Сіз бесінші сыныптың жаңа жағдайға бейімделуіне және жаңа мәртебеге үйренуіне көмектесе аласыз.

    Бұған Сізге бесінші сыныптардың ата-аналарына арналған келесі кеңестер көмектесуі мүмкін.

    1. Егер Сіз бала тәртібіне алаң болсаңыз, тезірек сынып жетекшісімен және мектеп психологімен кездесіңіз.
    2. Егер отбасында баланың психологиялық жағдайына әсер ететін уақиғалар туындаса, міндетті түрде бұл туралы сынып жетекшісіне хабарлаңыз. Бала тәртібінің күрт өзгеруіне отбасындағы өзгерістер әсер етуі мүмкін.
    3. Мектептің істерін біліп отырыңыз, балаңызға қиын болған жағдайды бірге талқылаңыз және туындаған жағдайдан шығудың жолын бірге іздеңіз.
    4. Өз балаңызға жаңа мұғалімдердің есімдерін есте сақтауға көмектесіңіз; олардың ерекшеліктерін сипаттауын ұсыныңыз.
    5. Балаға түсіндіріңіз, күрделі жағдайларда ол сынып жетекшісіне және мектеп психологіне жүгіне алады.
    6. Өзіндік мінезге баланы үйретіңіз: ол өзі портфелін дайындасын, сыныптастарына және сынып жетекшісімен хабарлассын, олардан сабақ туралы және т.б. хабарласып білсін. Бірақ бірден бақылауды әлсіретіп алмаңыз, өйткені ол бастауыш мектепте сіздің тарапыңыздан бақылауға үйреніп қалды ғой.
    7. Күрделі жағдайларда негізгі көмекшілер бар: шыдамдылық, назар аудару, түсіністік.
    8. Балаға әр түрлі сұрақтар қоюға тырысыңыз: “Мектептегі істерің қалай?”, “Бүгін не қызықты болды?”, “Сенің сыныптастарың қалай?”, “Бүгін кім ең жақсы жауап берді?, “Саған бүгін қандай сабақ ұнады? Неге?” Апта бойына баламен оның мектеп өмірі туралы әңгіме жоспарлаңыз.
    9. Баланың үлгерімі бойынша бағаларын өзіңіздің ынталандыру және жазалау жүйесімен байланыстырмаңыз. Балаңыз өзі жақсы үлгерімін марапат ретінде, төмен бағаларын жазалау ретінде бағаласын. Егер баланың оқуында еш мәселе болмаса, өз қуанышыңыз бен ол үшін мақтанатыныңызды көрсетіңіз. Ал егер бәрі жақсы болмаса, аздаған уайымыңызды білдіріңіз. Балаға үй тапсырмасын орындау кезінде көмек көрсетуге болады, бірақ оның орнына орындамаңыз. Тапсырмаларына қызығушылық көрсетіңіз. Егер ол үй тапсырмасына қатысты сұрақтар қойса, жауабын айтпаңыз, ол өзі ойлансын. Балаңыздың қызығушылығын анықтаңыз, одан кейін оның пәндермен байланысын байқаңыз. Мысалы, баланың фильмге қызығушылығын өзгертуге болады, сол фильм бойынша жазылған кітап сыйлаңыз, сөйтіп кітап оқуға құлшынысын тудырасыз. Үй тұрмысында мектептегі білімін қолдануға жағдай жасаңыз. Мысалы, түскі ас дайындау үшін қанша азық-түлік саны есебін жасауын өтініңіз.
    10. Үйде тыныш жайлы атмосфера құруға барлық күшіңізді салыңыз. Тыныштық және жайлы жағдай баланың тезірек бейімделуіне көмектеседі.

    Президенттің
    жолдауы

    Пайдалы сілтемелер