№
|
Тақырыбы
|
Мазмұны
|
1-4 CЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ
|
-
|
Отбасы - бақыт бесігі
Ата-ана өмірінің басты мақсаты бақытты адам тәрбиелеу
|
- Балалардың әл-ауқаты оның бақытты өмірінің негізі
- Ата-ананың баланың әл-ауқатына жауапкершілігі
- Кішкентай балалардың жас және әлеуметтік ерекшеліктері
- Отбасында жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: ата-ананың балаға назар аударуы, қолдау, позитивті қарым-қатынас, өзара түсіністік, сенімге құрылған қарым-қатынас
- Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға негізделген отбасылық тәрбие әдістері
|
-
|
Білімдіге дүние жарық.
Таным қуанышы: баланың қызыға оқуына қалай көмектесеміз?
|
- Баланың жеке басын дамытудағы мектепке бейімделуінің маңызы
- Баланың танымдық қабілеттерінің даму деңгейін және мектепке бейімделуін диагностикалау
- Баланың есте сақтау қабілетін, зейінін, ойлауын және қарым-қатынас жасау дағдыларын ұлттық мәдениет негізінде дамыту әдістері
- Үй тапсырмасы: көмектесеміз бе әлде...
- Балалардың оқуға қызығушылығын арттыру үшін отбасы мен мектептің өзара әрекеті
|
-
|
Әрбір бала – жарық жұлдыз
Әр баланың ерекшелігін қалай ашамыз?
|
- Баланың ерік-жігері мен мінезін ұлттық құндылықтар арқылы тәрбиелеу
- Баланың оқуына, мінез-құлқына және жасауына қарым-қатынас жасауына темпераменттің әсері. Баланың жақсысы-сүйініш, жаманы-күйініш.
- Баланың даралығын темпераментіне сәйкес қалай ашуға болады?
- Әр баланың бірегейлігін ашудағы отбасы мен мектептің өзара әрекеті.
|
-
|
Баланы жастан...
Бала бойындағы тапқырлық пен эрудицияны қалай дамытуға болады?
|
- Ойындар – баланы дамытудың негізгі құралы.
- Интеллектуалды ойындар және олардың бала бойындағы тапқырлық пен эрудицияны дамытуға әсері.
- Балалар мен ата-аналарға арналған ұлттық және отбасылық интеллектуалдық ойындар.
- Баланың тапқырлығы мен эрудициясын дамытуда отбасы мен мектептің өзара әрекеті.
|
-
|
Құмар ойындары – тәуелділік қақпаны
Балалардың компьютерлік ойындарға тәуелділігін қалай жеңуге болады?
|
- Компьютерлік ойындардың баланың психикасына әсері
- Интернетті пайдалану режимін сақтау
- Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен. Баланы ойынға тәуелділіктен қалай қорғауға болады?
- Компьютерлік ойындарға балама ретінде: спорт, белсенді ойындар, шығармашылық, оқу, серуендеу, театр және т. б.
|
-
|
Сенім арту - жетістік кепілі
Қиын жағдайда баланы қалай қолдау керек?
|
- Бала өміріндегі қиындықтар
- Агрессия, өтірік айту, ашулану және басқа қиын жағдайлардағы баланың сезімі. Әдептілік, ар-ұят – адамдықтың белгісі.Тұрпайы мінез, жат қылық – надандықтың белгісі.
- Қиын жағдайға қалған балаға түсіністікпен қарау
- Қиын жағдайға қалған баланы қолдаудың тиімді жолдары
- Жағдайды шешуде баланың күшті жақтарына сүйену
|
-
|
Әкені көріп ұл өсер, шешені көріп қыз өсер
Балаға үлгі көрсету
|
- Отбасында уақытты бірге өткізудің пайдасы.
- Ата-ананың күнделікті өмірде үлгі болатын маңызды қасиеттері.
- Балаға жақсы әдеттерді үйрету.
- Уәдесін орындау – ата-ананың ең басты қағидасы.
- Балапан ұядан не көрсе, ұшқанда соны іледі.
|
-
|
Тәлімменен өрілген біздің дәстүр
Дәстүрлер отбасылық әл ауқаттың негізі ретінде
|
- Отбасылық дәстүрлердің өзектілігі. Отбасылық дәстүрлер – отбасындағы қарым-қатынасты нығайтудың, сенімнің, сүйіспеншіліктің көрінісі
- Тәрбие тәлімнен. Тату үйдің тамағы тәтті. Отбасылық дәстүрлер мен хоббилердің отбасының бірлігіне ықпалы
- Отбасылық дәстүрлерді әдетке айналдыру жолдарын үйрету: практикалық әдістер
- Мектеп пен ата-аналардың отбасылық дәстүрлерді сақтаудағы өзара байланысы, өзара құрмет және жаңа дәстүрлер қалыптастыру
- Ұлттық дәстүрлер мен отбасылық дәстүрлердің сабақтастығы
|
5-9 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ
|
-
|
Баланың бас ұстазы – ата-ана
Позитивті тәрбие
|
|
-
|
Ақыл айтпа, жол көрсет
Жасөспірімнің бейімделуі
|
|
-
|
Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер
Бала жүрегіне жол табу
|
|
-
|
Бұлақ көрсең, көзін аш.
Баланың шығармашылық қабілетін дамыту
|
|
-
|
Ақпараттан ақ-қараны ажырату өнері.
Жасөспірімнің желідегі әрекеті
|
|
-
|
«Әр нәрсенің өлшемі бар...»
«Қажеттілік» пен «қалау» арасындағы тепе-теңдікті қалай сақтауға болады
|
|
-
|
Жасөспірімдермен қарым-қатынас құпиялары
Жасөспірім мінезінің ерекшеліктері
|
|
-
|
Отбасы құндылығы - сарқылмас қазына
Құндылықтар - отбасы бақытының негізі
|
- Отбасылық құндылықтарды қолданудың өзектілігі
|
10-11 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ
|
-
|
Боламын деген баланың бетін қақпа, белін бу...
Адамгершілік құндылықтар негізінде тәрбиелеу - тұлға қалыптасуының негізі
|
- Жоғарғы сынып оқушыларының жас және әлеуметтік ерекшеліктері
- Позитивті ата-ана тәрбиесі – жоғары сынып оқушысының өз болашағын өз бетінше құруға қалауы мен қабілетін қолдау
- Тұлға дамуының негізі – өз бетінше әрекет ету
- Ұлттық этика негізінде заман талабына сай өзін-өзі тәрбиелеу әдістері
|
-
|
Көркем мінез – баға жетпес байлық
Эмоционалды интеллект – табысты тұлғаның негізі
|
- Эмоционалды интеллект және оның адам өміріне әсері
- Эмоционалды интеллекттің құрылымдық компоненттері: өзін-өзі тану, өзін-өзі реттеу, эмпатия, қарым-қатынас жасау, (шешім қабылдау)
- Күйзеліс кезіндегі мінез-құлық алгоритмдері мен тиімді тәсілдер
- Өсіп келе жатқан балалармен қарым-қатынас мәдениеті
- Сезім көрінісіндегі ұлттық ерекшеліктер
|
-
|
Сен жанбасаң лапылдап...
Балаға мамандық таңдауға қалай көмектесуге болады?
|
- Кәсіп - өзін-өзі жүзеге асырудың негізі
- Темперамент, қабілет, мінездің ерекшеліктерін ашу – өзін көрсетудің кілті
- Ұлы жол үйіңнің табалдырығынан басталады. Балаңызға мамандық пен кәсіп түрлерін таңдауда қалай көмектесуге болады
- Жоғары сынып оқушысының болашағын анықтауына кедергі болатын қиындықтар
- Бойыңдағы бейімділікті дәл табу - өмірдегі бақыт пен табыстың негізі
|
-
|
Құмарлыққа бой алдыру – тәуелділік құрдымы
Жоғары сынып оқушыларының дамуындағы тәуекел аймақтары
|
- Тәуелділік түрлері (тамақ, алкоголь, есірткі, химиялық заттар, вейп, құмар ойындар және т.б.)
- Оқушы бойындағы тәуелділіктің белгілері
- Сынықтан өзгенің бәрі жұғады. Тәуелділіктің алдын алу шаралары
- Тәуелділіктің алдын алуда отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі
|
-
|
Жақсыдан қашпа, жаманға баспа...
Әлеуметтік желілер және ғаламтор кеңістігі: жоғары сынып оқушылырының қауіпсіздігі
|
- Жоғарғы сынып оқушыларыныңы интернет қауіпсіздігі
- Жоғарғы сынып оқушыларының ойынға тәуелділігін диагностикалау
- Жоғарғы сынып оқушыларының әлеуметтік желілер мен интернетке тәуелді мінез-құлқы
- Интернетке тәуелділіктің алдын алу шаралары
- Әлеуметтік желілер мен интернет кеңістігіне тәуелділіктің алдын алу бойынша отбасы мен мектептің өзара әрекеті
|
-
|
Күйзелістен шығар жол
Күйзелісті жеңуге көмектесеміз
|
- Көңіл жақсы болғаны – өмір жақсы болғаны. Сіздің ресурстық жағдайыңызды қалай қолдауға болады. Стресстен арылу әдістері
- Эмоцияны бақылау – стрестен, күйзелістен шығудың жолы
- Агрессия, депрессия, суицидтік мінез-құлық және стресстің басқа да экстремалды көріністері
- Қателесу - тәжірибе жинауға мүмкіндік береді
- Баланың күйзеліске төзімділігін қамтамасыз етудегі мектеп пен отбасының өзара әрекеті
|
-
|
Сүйіспеншілік – сыйластық кілті
Махаббат татулықтың негізі
|
- Махаббат - отбасындағы эмоционалды тепе-теңдіктің негізі.
- «Айналайын» ұғымы, отбасында балаға жан-жақты қолдау көрсету
- Эмоцияны білдірудегі шынайылық. Эмоционалды манипуляция.
- Жоғары сынып оқушысымен «арнайы» тақырыптарда қалай сөйлесуге болады
|
-
|
Атадан өсиет, анадан қасиет
Ұрпақтан ұрпаққа берілетін отбасылық дәстүрлер мен құндылықтары
|
- Халық дәстүрі мен отбасы дәстүрінің байланысы. Ұрпақтар сабақтастығы алдыңғы ұрпақтан жастарға білім, құндылықтар, көзқарастар мен дәстүрлердің берілуі
- Ананың ізін қыз басар, атаның ізін ұл басар. Әке мен ананың отбасындағы рөлі
- Отбасы тәрбиесінде міндетті түрде ескерілетін мәселе - қазіргі балалардың даму ерекшеліктері
- Қазіргі құбылмалы қоғамда отбасылық дәстүрлерді сақтау
|